Pagina's

zaterdag 9 maart 2013

Moestuinfilmpjes

Tijdens het struinen op youtube naar leuke moestuinfilmpjes, vond ik de pagina Tuininformatie met duidelijke filmpjes over o.a. zaaien van groente. De pagina is van twee tuinkenners: Rob en Modeste Herwig. En dat kun je merken, want de video's zitten vol goede informatie en praktische tips. Ook dingen waar je niet zo snel aan denkt, zoals het filmpje over tuinkers buiten zaaien. Leuk en lekker, ga ik zeker ook proberen! Zelf weet ik nog vrij weinig over zaaien en ben dus erg blij met dit soort filmpjes :>)




2 opmerkingen:

  1. Hey Roos, handige filmpjes hoor. Ik ga ze eens lkkr rustig bekijken op een regenachtige dag ;-) en zal ook zeker een linkje hiernaar toe maken op mijn blog: deboon.blogspot.nl (alles over mijn passie voor bloemen en mijn tuintje in Wijchen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Kees, leuk dat je een linkje op je blog plaatst! groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen